scary as fuck




Just because i don't care, doesn't mean i don't understand. - Homer J Simpson. /





j5h:

catholicnun:

Can we stop pretending guys with beards are hot

taggedrne:

taggedrne:

what can be smooth but also rough ;)))))

endoplasmic reticulum

follow for more cell facts

  • Doctor: do you drink or smoke?
  • Me: no
  • Doctor: (under his breath) what a loser


schoolfact:

this blog will make you laugh your ass off!

popularboyfriend:

guy:

*slides you $20* pls stop ignoring me

hey look a $20 bill



  • Comic Con: knock knock
  • Me: who's there
  • Comic Con: not you lol

kanyewesticle:

i dont ship…i yacht. im not a low budget bitch

alegbra:

bold text in lowercase kinda feels like when a parent is really steamed but they’re talking in a low composed tone so you know you’re in the shit now

maliciousmelons:

ive always hated kids

"did you hate yourself when you were a kid"

yes

beerito:

*deletes selfie like it never happened*

hotdaughter:

hotdaughter:

"what are you doing"

"nothing i just took a shower"

"aw :( with out me? haha lol"

image

a-study-in-lobo:

I hate arguing with your parents, because you can set up a perfect arguments with many, many different points yet they will only use one point and repeat it constantly. Then you end up getting angry and they shout at you for it.